úterý 12. května 2009

Slavnostní oheň - Obshowrs´ flame 17.6.2009

Takže pánové, já vás tedy zdravím a navrhuji...

......sejít se ve středu 17.6.09 na zahradě v Podolí u plaménku s ohýnku kolem 6-té odpolední
......koukal jsem na mapy, na diskuse, na obrázky, na trasy a převýšení, a řeknu vám, to není vůbec špatná lokalita, tyhlety Orlický
.....i po nátlaku členů bohužel nezvládám čtvrteční odjezd. Ono to není o mé vůli, já bych se asi přemohl už i ve středu, jde spíše o rodinu. Nenechám tu ženu svou se zvěří "kociánovic" - dravou. Fakt, ty kucí jsou strašně neuhlídatelní.
....za to bych byl za to, bychom vyrazili v pátek třeba kolem poledního, bo tam jináč dojedem vo půlnoci. Ostatně jako vždy.
...na auta se domluvíme, vypadá to, že jich bude dost.
....co se týče minimalizace maximální hmotnosti báglů, jsem pro rozdělení bikových ND a nářadí do všech pinglů po kóskách. Dohóknem se u fajru.

T aks ehl aste !!! Trenér

A jak to vlastně vypadá s účastí ? Ábgrejd II veržn !!

!!!! A je to teda tak, že se jede v pátek, ve 12 hod, z benzínky jako minule. A z Brnca nás jede na stopro 5 (+ ještě visí ve vzduchu Trenér a jeho meniskus). Jestli nás bude fakt 5, tak se vezem kompíto v Jezevcovi. A jestli dorazí Trenérskej, tak mám Berlingo nachystaný. václoš

Jede
Neví - chtěl by
Nejede

Trenér - se ještě uvidí, vidím to tak na 69 % neschopnost kolene,
i když jsem dneska po ohni dojel na kole do hokny.
Wicin - se prostě nedá přemluvit, trvá na svým, nejede a nejede
a to by mu Tom sehnal náhradu do hokny a vzal mu spacák.
Popelnikus
Burton
Brauny
Sašmín
Václoš
Marčus
Pacloš -nejede, a už se to nezmění..
Péřa - zase Švédsko
Rada
Hanz-jako že by chtěl, uvidí podle hokny
Lookyn - tendle chlápek se vůbec neozývá, co s ním je ?
Zdenál
Michael - slepý střívko se mu podělalo
Elda - todleto je ztracenej případ, třeba příště
Kolda

No, tak to se nám to pěkně vyvrbilo, jaj, jel bych už teď...

Napište se, nebo v příspěvku informujte. Pokud si někdo nepamatuje přihlašovací údaje, nechť pošle info na kocian@kalaha.cz a já ho tam patřičně dobarvím. (zmaluju)





2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

super trenére-toto začíná být k věci!obshow!Bury-info předávám

Anonymní řekl(a)...

Je super, že 7 z vás, volilo v anketě áčko, budu mít totiž zajištěno 7 klobás na večer. Teď akorát nevím, komu o ně říct, všichni budou totiž tvrdit, že pro áčko nahlasovali. Možná by to platilo třeba i pro variantu, hej, kámo, dej mně na noc svůj spacák.....