středa 3. června 2009

Medvědí akce

Zdarec Figury!

POZOR, MEDVĚDÍ AKCE JE ZRUŠENA. VELKÁ VODA V ČERNÉ VODĚ ... TO JE BLÁZINEC
NÁHRADNÍ TERMÍN SLIBUJE NA SRPEN. VYVĚSÍM.

Mám tady od hajnýho "Medvěda" z Černý Vody z Jeseníků (domek, který již 2x posloužil jako Wobšourzákladna - support Wobšour) pozvánku na jeho akci, kterou tam rozjíždí...

Takže to tu vyvěsím (support Medvěd) a nechám to na vás, zda to schválíte, že ho takhle reklamně podpoříme... A pokud se rozhodnete tam vyrazit, jsem pro, minule nás tam s Marčusem, Wicinem a Hluchým Medvědův sporťák pěkně protáhl...viz. jeden z příspěvků z minulosti.
Jinak batoh i s klobásou už mám na Orlický nachystý, takže jestli ji bude někdo chtít, klidně se rozdělím (bude pěkně uležená...) ikdyž jsem hlasoval, že nedám ani hovno...
václoš

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

předem dík za kloobásu
vobšourník

Anonymní řekl(a)...

Mno, probíral jsem to se ženou a možná bychom vyrazili celá rodina, nevím ještě, jak to bude s dopravou, auti nám tak nějak vyčichlo a já nevím, zda to dám do kupy. Trenér