středa 9. dubna 2008

Příhoda bez fota..

REKREANTI .....
Tak nám končí zima a na silnicích se začínají pohybovat takoví ti bajkoví-rekreanti.
Co je na tom nejhorší, většinou si myslí, že jsou po zimě plni blahodárné energie, opak je však pravdou.
Tak si to takhle pálím z práce na CRUISEROVI, mám už tak půl štreky za sebou, když tu náhle se přede mě vyvrbí tehlencten REKREANT na Trekovi, (Amulet to byl, pro přehled), zašaltruje a hodlá se mně vzdálit.
Pro přesnost udávám, že jsem jel vybaven tak, jako každý den...kaťata v ponožkách, civil, čepice, rukavice. Kořeň s frajersky navázaným šátkem pod helmou, cykloupnutý elasťáčky pells, tričínko s kapsičkama na ledvinách.
Před náma táhlý stoupání tak kiláček, síly mám rozvržený s předchozích cest...
Chvíli jsem ho nechal vydusit zavěšenej na chvostu,.... pak jsem shodil a zadupal.....
"Téď se nesmím strapnit, budu dupat až na horizont", poudám si pro sebe a dupu a dupu a dupu.
Za sebou slyším šaltrování vyčichlé ACERY, ale to mně dodává další energii...
Na kopci se otočím, to abych se neohlížel zbytečně brzo a nestačím koukat, kořeňovo blikadlo se ztrácí v dálce...........
...mám ho, REKREANTA... ho ho ho ho.....

Br. Obš. Páčko

Žádné komentáře: