úterý 22. dubna 2008

Akce O

Tak Hoši,




oheň se blíží, jak to s váma vypadá, ukážete se ? Zatím to vypadá, že se tam sejdu já s Wicinem, to abych koupil dvě piva, co ? Takže, líbilo by se mně, kdyby se pod čarou objevilo vaše vyjádření k docházce na výše zmíněnou akci O.


Zítra sem mrknu, a ........


No a aby vás tenhle záznam motivoval ke čtení, přikládám pár fotek...

Ducati kolo...
Krucan...

Velekola...

Br. Obš. Páčko

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Příklad: Já Br.Obš.Saš potvrzuji závazně a pod pokutou svou účast na ohníčku.
Br.Obš.Tom

Anonymní řekl(a)...

Přídu

Luboš

Anonymní řekl(a)...

Já taky, těším se

Laďa

Anonymní řekl(a)...

Já nemůžu, makám na tom muzikálu

Dan Bílý Landa

Anonymní řekl(a)...

A tak to já pudu

Petr Váša, fyzik

Anonymní řekl(a)...

Pro kontrolu tam budu taky..

strejda Komorous

Anonymní řekl(a)...

Přídem všichni

Hobby sport

Anonymní řekl(a)...

Taky dojedu, na silničce...

Jara Pavka

Obsournik řekl(a)...

jo- dojedu s baťou..
Bury