středa 1. dubna 2009

Tak co, wobšourneme další místa ?

Ahojda kucí,

zatím se mně jako nejlepčí typ na výlet jeví Orlický Velehory. Je to jenom malá vize, ale profil tratě vypadá libově, mrkněte a já se vás teď ptám, radši byste na Hejdu na stará známá místa, nebo třeba do Beskyd, kde jsme to ještě pořádně neprozkoumali, nebo vás láká profil nového revíru ?

Takhle by se to mohlo v základu odvíjet.
...no a kdy ? Mně osobně by se mně to líbilo někdy ke konci června, před prázdninovým vzruchem. Sakra, zdá se mně to, že je toho volnýho času čím dál tím míň ?
Tož tak...zatím ahoj s úctou v srdci Váš Tréňa

2 komentáře:

Obsournik řekl(a)...

Trenére byl bych pro nový kraj. Sice je to vždy trochu víc šlapací, než technický, ale jiný kraj, jiný mrav, jiná dobrodružství, jiný hospody, prostě něco new. A termín je mi jedno, pokud bude alespoň týden předem odsouhlasen bratrstvem.
tomas václoš

Anonymní řekl(a)...

Jasný trenére!uplně souhlasím tuhle s bratrem tomasem-ten to vystihl bezvadně!!zatím-Bury