pondělí 23. března 2009

A sezóna začala

...jo, jo, jo
tak už je to tady chlapi, přešel jsem na letní režim dopravy do zaměstnání, čimž mně nabíhá do plusu denně asi tak cca suma sumárum 25 km. Vím, že je to nicotný údaj v porovnání s profesionály, ale na obšourníka celkem slušnej výkon, ne ?
V podstatě by se to dalo shrnout asi tak, že za 3 dny ujedu 75 km a to se rovná 3-dennímu, víkendovému putování s bratry, tudíž celkem v průměru.
Po uplynutí zkušební doby, což by mohlo dělat tak 10 jízd, hodlám přejít na svýho býka, čimž posílím nóžičky ještě tak o 17,5 % navrch.
A teď si říkám, je tu ještě nějakej bratr wobšournickej, jenž by dával týdně cca 127,9 km ?
Myslím, že ne, no ale stejně mně to tak minimálně 2-3 z vás na dupačku do kopce dají, no je v tom nějaká spravedlnost ?
Trenér a praotec všech obšourníků...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

tak to není tak zlý,čítal jsem ,že minimálně"trenérskej"už má jistě více zasebou,ale do budoucích dnuu to bude velkej rozdíl!ted teda mluvím za bratry z Buček,jak jsou na tom bratři z Brna--uuu?konkrétně já jsem zlatocha vytáhl dvakrát-oukolměsta před 14dnama,a ted v sobotu k nevojáku s Batou-trochu jsem potlačil do lesa-a bylo celkem sucho-nicméně většího pojezdu jsem nebyl schopen--kuwa ten "kopeček" byl prudkej na tlačení-haha-dolu to šlo haha.
takže z bučovákuu zatím kraluju s cca15 kiláčkama-druhej Bata cca10km-a třetí Brauny oukolbuček,ale on dával sněhový svahy ve Francii,takže ted jistě zabojuje o královskej truun-hha.a jáá tu pozici jen tak nedám-
těším se na první obšour ohen,kterej je vždy předzvěstí obšour'tour.mějte se bíkově!!Bratr Bury