středa 18. března 2009

Konec zimního spánku, vy WOBŠOURNÍCI

No zdarec vícnežbráchové,
vy, co sledujete blog pravidelně jste jistě překvapeni, že se po dlouhé době objevil nějakej ten novej příspěvek a vy co jste tady po dlouhé době jste vlastně asi taky překvapeni, že se prostě objevil ten příspěvek, no.
Z čistě nezajímavých důvodů jsem byl dnes po zimním čase donucen jet na kole do práce, resp. ještě včera večer jsem se na to docela těšil a ladil, ale dneska už to po ránu nebyla v 6:30 taková papačka.
....nooo, proč vo tom mluvím, u té příležitosti jsem si vzpomněl na kolo, viselo tam v garáži a vypadalo, jako by se těšilo. Svým nevzhledným šedivým ničím nepoutavým okem na mě pomrkávalo a chvílemi se pozdávalo, že mě rádo vidí.
V duchu jsem ho pozdravil, náznakem na něj minuvši mávl a vyrazil na ženiným vícsilničnějším biku.
Nebylo to až zas tak hrozný, vlastně se to docela i dalo, dalo se víc z kopce a po rovině, no a s toho vyplývá, ...PÁNOVÉ, NEJDŘÍV JE TRÉNING.....
No a aby bylo příspěvku učiněno zadost, doplním i lehkou pastvu pro oči...


Čao a zatím se opatrujte, br.obš.tr

PS: v příspěvcích bych rád četl nějaké vyjádření ke zdravotnímu stavu, stavu kola a případné dejmetomukvětnovéčičervnové víkendové vyjížďce

2 komentáře:

Obsournik řekl(a)...

Dobrý jaro wobšourstvo! Zdarec trenére!
Sice jsi mě upozornil, ale stejně mě těší, že jsem první!
Řeknu ti, zhoustl jsi přes zimu, jen co je pravda... Ten příspěvek, to je unikát!
No a k tvým otázkám: + 1rok, + 3kg, + o 2mm větší tunel, 10 balenejch denně, na kole 0 km, prostě já jsem na svým fyzickým vrcholu.
Takže jedu, to je jasný. thomas

Anonymní řekl(a)...

kuwá-vždy čtu blog obráceně-moje zpověd'je k článku o patro víš.
a coo-Bury