čtvrtek 21. srpna 2008

Obšourníčkův SPECIALIZEDÍK


Nazdar kluci, obzvláště Wicine, mám nový kolo a jde mně na něm parádně jezdit, má cvrka, přehazku, a pérovanej předek. Hned jsem si na něm lupl 5 a 20 na Hádek a zpět a myslím že je to hustý kolo.

Už se těším na vyjížďky, myslím, že mně to pujde. Tak přemýšlím, kdy, že mě už vemete s sebou...... no nebojte, že to bude vyjížďka jak s mateřskou školkou, se svejma kámošema moc jezdit nemůžu, neb jim hned zmizím za horizontem a v dáli se rýsuje pouze silueta frýrajdovýho jezdce...
Tak ahoj Deník

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jo,tak to vypadá,že je to fakt hustý kolo-ten tvuj specializedík džejáre 'trenérovic'!
fandím-čus bury

Obsournik řekl(a)...

Ahoj Dendo
Asi odložím svoje bílý kolo a začnu jezdit zpět na "spešlíkovi", abych s tebou mohl do týmu, jestli mě vezmeš... Když jsi ten náš budoucí trenér. Tak na příští vyjíždku přijedu na něm, ať je můžeme porovnat. tomíno