středa 18. srpna 2010

TRENÉRE SORRY....

ALE SEREME NA OHEŇ A JEDEM...
Nebo se toho nedočkáme...Čtu něco o Bučovicích, že jeli do Liberce... Pomáhat na povodně nebo co? Nebo že se domlouval ten oheň teď 13týho? Proč o tom nikdo neví...nebo o tom jenom nevím já..?
Nějak to nefunguje. Potkávám Rosťu, Sašmín už je taky ready, Wíca už má fíkendy volný...já mám chalupu pořád rozkopanou, takže je mi to jedno...
JEDEM NE?
Čekám nějakou reakci, nebo zase bude ležet metr sněhu a kolo bude v garáži.
Sorry. Přes týden jezdím, ale sám a už mi chybí nějaká akce.
václoš

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

no fajn-tak kdy v tom září?bráchové
Bury

Anonymní řekl(a)...

taky uvítám jakoukoli společnou akci
Tom

Obsournik řekl(a)...

Co takhle hnedka z kraje, ať to neprotahujeme, fíkend 3,4,5 září? Lokalitu vymyslíme potom.
václoš

Anonymní řekl(a)...

jsem pro, první víkend v září, lokalita nerozhoduje
Tom

Anonymní řekl(a)...

jo to snad dáme!!!za bučováky Bury
Hanzor asi ne-uvidíme

Anonymní řekl(a)...

zdarec streeecove, čtvrtýho mame voziti svajbu,zatim nevypada, ze by to zrusil, ačkoli do neho hučí spousta lidí -At se na to vybodne, tak stale nic. som bohužjal pase
wicin

Rosťa řekl(a)...

mužu 3-4. Pátýho jedu pro rodinku na slovensko, ale na t neberte ohled jáse prostě odpojím.
Rosťa