úterý 3. června 2008

OBŠOUŘÍ RECENZE

Tož zdar chlapi,



trochu jsem se zotavil ze svalových disfunkcí dolní poloviny těla, a musím sem šupem lupnout pár kousků pro začátek, jsou sice z telefonu, ale mám aspoň pro každýho jednu.......krk mám zatuhlej jak jestrdej a do pátku jsem na neschopence....





Až se divím, že mě to tak zmohlo, ještě dneska ráno jsem si nemohl čupnout. Asi to tlačeníčko s noseníčkem.

...............br. obš. Rada a jeho cestovnoturistické vychytávky a přidělávátečka na vím já co ?









.......br.obš. Pinglů a jeho charakteristická čistota designu.....


...jezdí jak ďas..





....br. obš. Saša a obrázek svědčící o využití materiálu až do konce.... úplného...







...br.obš. Brauny, vychytanost nejdokonalejšího rámu pod sluncem...

..Dycky jsem se otočil a měl jsem ho za sebů, ...





...br. obš. Burton, jiné a jinak...







...br.obš. Hanzor, typicky vychytané vše, od světla po polep přední vidlice, myslím, že orginál fox...







...br. obš. Tomíno a jeho rám jím samotným přezdívaný ...ovina...







......br.obš.Pako, mám ho zkrátka rád....


4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No fak hustý, prahnu po dalších indícijích co jsete tropili za vobšourničiny.
br. W

Anonymní řekl(a)...

Uhů, rád tě čtu, dneska mě Tomíno veze pro tvou káru, tak to jsem zvědav, jedu pro ni s Denym i ženou a chcem se po cestě mrknout na hohňostroj, pak kára v Podolí....
Jak se vede, prdi vobšourničtí....

Trenér

Anonymní řekl(a)...

Nádhernoš,
zaťjal nám pořád paří slunce, tak jsme pekne pečení a smažení.Mažeme se krémama jak diví, jináč by z nás byli pěkní ráčci.
Pod Pérovejma rukama (tradične) se posralal mašina, prasklo plinový lanko, nic zlího, pak až se zpravila tak ji vyfásl nekdo jiný, ještě že tak, páč se plin porád seká, a parkrát to kořene docela vysvačilo, když to nečkaš a potřbuješ popojet jen kousek tak je to mazec.
Co omegoška vše OK, nebo zlobká?,
podařil se vejlet se zakončením na ohnostroji.

Anonymní řekl(a)...

No, abych to zkrátil, moc mě nesedí, trochu u podlahy spojka + nefakčící rukavica mě docela vypekly, jináč ohňostroj a vše ok, omegoška stojí před barákem...